گاز شهری مهمان خانه های بهشت هرمزگان شد
  • فرهنگی

  • مهر 10، 1399 - 19:43


مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان ازگازرسانی به بهشت هرمزگان خبرداد.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان در خصوص گازرسانی به بهشت هرمزگان و شهر رودان، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۵۰۰علمک گاز در شهر رودان جهت گازرسانی به مردم  نصب شده و جمعاً ۵۳۳۰ علمک گاز در این شهر نصب خواهد شد.

به گزارش دریای اندیشه ؛ فواد حمزوی خاطر نشان کرد : باتوجه به این که در شش ماهه دوم سال در هرمزگان شرایط آب و هوایی  مساعد تر می باشد ، همکاران ما با تلاش شبانه روزی و با رعایت پروتکل های بهداشتی مابقی علمک هارا با سرعت بیش تری جهت خدمات رسانی به شهروندان رودانی نصب خواهند کرد. 
 
حمزوی عنوان کرد: با استفاده شهروندان از گاز طبیعی دیگر نیاز به رفت و آمدهای غیرضروری برای تعویض سیلندر گاز در بیرون از منزل نخواهد بود،به خصوص در این ایام که با بیماری فراگیر کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم و  سیلندرهای گاز خود می تواند حامل این بیماری باشد به نحوی که از شارژ تا توزیع کپسول گاز ،حمل آن  به منزل و مصرف،  می تواند این ویروس را بر سطوح خود حمل کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان  به مزایای دیگر گاز شهری اشاره و تصریح کرد: با ورود گاز شهری به هر منطقه ،زیر ساخت  لازم جهت توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه های پرورش صیفی جات، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه CNG را به دنبال دارد.

حمزوی ضمن  تشکر و قدردانی از همکاری بسیار خوب مردم و مسئولین این شهر که با نهایت همدلی، همراهی و سعه صدر  خود، شرایط اجازه اجرای پروژه گاز رسانی  به این شهر را مهیا کردند، افزود:امید است با ورود گازشهری به این شهرستان و اشتراک پذیری مردم در خصوص گاز شهری دیگر شاهد مشکلات و دغدغه شهروندان رودانی جهت شارژ سیلندرگاز  نباشیم.