گوشت قرمز و مرغ ماه رمضان در هرمزگان تامین شده است
  • فرهنگی

  • اردیبهشت 06، 1399 - 07:14


رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه هیچ کمبودی از نظر تامین گوشت قرمز ومرغ در استان وجود نخواهد داشت، گفت: گوشت قرمز و مرغ ماه رمضان به میزان کافی تامین شده است.

به گزارش دریای اندیشه ؛علی باقرزاده همائی ، اظهار کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی با تشکل های بخش خصوصی و تولیدکنندگان گوشت مرغ و جوجه ریزی که در واحدهای مرغداری استان انجام شده، پیش بینی می شود بیش از ۳ هزار و ۳۵۰ تن گوشت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری در واحدهای مرغداری استان تولید شود.
وی با تاکید بر اینکه با روانه شدن این میزان گوشت مرغ به بازار مصرف، هیچ کمبودی از نظر تامین گوشت مرغ گرم در استان وجود نخواهد داشت، افزود: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام استان نیز اقدام به ذخیره سازی حدود یک هزار و ۱۰۰ تن گوشت مرغ به صورت منجمد نموده که این روند در حال استمرار است.
این مقام مسئول ادامه داد: در صورت احساس کمبود گوشت مرغ به هر دلیلی، به میزان مورد نیاز به بازار عرضه خواهد شد.
باقرزاده همائی همچنین در خصوص تامین گوشت قرمز استان در ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: کشتارگاه صنعتی دام با تامین دام زنده به میزان کافی این آمادگی را ایجاد نموده که گوشت قرمز استان در قالب کشتاردام سبک و سنگین در اختیار واحدهای صنفی قرار گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: میزان ۱۰۰ تن گوشت قرمز نیز به صورت منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده که در صورت نیاز به بازار تزریق خواهد شد.

انتهای پیام