معاون سیاسی استانداری هرمزگان برنامه ریزی منسجم برای تسهیل شرکت زائران در پیاده روی اربعین ۱۴۰۱ فراهم شود
  • اجتماعی

  • بهمن 07، 1400 - 08:18


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت راهپیمایی بزرگ اربعین از هم اکنون با تشکیل نشست های ستاد اربعین و کمیته های تخصصی در استان برای این مراسم عظیم معنوی برنامه ریزی شود تا زمینه اعزام زائران در سال ۱۴۰۱ با کمترین مشکلات تسهیل شود.

به گزارش دریای اندیشه علی رئوفی چهارشنبه شب در نخستین نشست ستاد اربعین استان افزود: برای پیشبرد منسجم برنامه ها کمیته های تخصصی اربعین کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده و ضروری است دستگاه های اجرایی تکالیف مرتبط را با حساسیت ویژه پیگیری و دنبال کنند.
وی بیان داشت: در پیاده روی امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی امکان اعزام گسترده زائران و مشتاقان پیاده روی عظیم اربعین برای هرمزگانی ها مهیا نشد و امیدواریم سال ۱۴۰۱ با بهبود شرایط کرونایی در ایران و عراق شاهد اعزام گسترده زائران و مشتاقان به پیاده روی اربعین باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: همزمان با نزدیک شدن به ایام پیاده روی اربعین شرایط اعزام زائران اطلاع رسانی می شود.
رئوفی با اشاره به جلوه های بی نظیر این رخداد بی نظیر جهانی افزود: راهپیمایی پرشور اربعین به عنوان حرکت عظیم معنوی و اعتقادی با خلق صحنه های بی نظیری از خدمت رسانی بی منت مردم عراق به زائران امام حسین (ع) همراه است که در نوع خود بی سابقه است.
وی با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین، تصریح کرد: خدمت به زائران امام حسین(ع) توفیقی الهی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی نصیب مدیران شده و باید قدر دانست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: در راهپیمایی اربعین امسال از استان هرمزگان در مجموع یکهزار و ۲۷ نفر در پیاده روی عظیم اربعین شرکت کردند