مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور: توزیع ۳ هزار و ۶۰۰ تن کوره اوره تا پایان سال/ کشاورزان نگران تامین کودهای شیمیایی نباشند
  • فرهنگی

  • مهر 06، 1399 - 14:07


مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور با بیان اینکه کشاورزان عزیز هیچ نگرانی در خصوص تامین کودهای شیمیایی اعم  ازته ، فسفاته و پتاسه نداشته باشند، گفت:3 هزار و 600 تن کوره اوره تا پایان سال در کشور در حال توزیع می باشد.

به گزارش دریای اندیشه ؛ مهندس حمید رسولی در سفر به استان هرمزگان در خصوص تامین کودهای شیمیایی اظهار کرد : در جریان سفر دکتر جهانگیری معان اول رییس جمهور و دکتر خاوازی وزیرجهادکشاورزی تامین و تدارک کودهای فسفاته و پتاسه به نحو مطلوبی انجام شده و مقادیر مورد نیاز استانها با حجم قابل ملاحظه ای در حال ارسال می باشد.

وی همچنین افزود : خوشبختانه ذخیره مناسبی در بنادر و کلیه استانها نیز وجود دارد.

 مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور با بیان اینکه کود اوره نیز که تولید داخلی است تا دیروز قریب به یک میلیون و 200 هزار تن از این کود تحویل استانها داده شد، تصریح کرد: تا پایان سالجاری نیز 2 میلیون و 400 هزار تن طبق برنامه تحویل خواهد شد .

رسولی در پایان خاطرنشان کرد: کشاورزان عزیز هیچ نگرانی در خصوص تامین کودهای شیمیایی اعم  ازته، فسفاته و پتاسه نداشته باشند.