تعامل شهرداری و مجموعه انتظامی استان با رویکرد آرامش و امنیت شهروندان
  • اجتماعی

  • مهر 21، 1400 - 11:56


شهردار بندرعباس مطرح کرد:

تعامل شهرداری و مجموعه انتظامی استان با رویکرد آرامش و امنیت شهروندان

 

شهردار بندرعباس گفت: تعامل شهرداری با مجموعه انتظامی استان با رویکرد آرامش و امنیت مردم شهر دنبال می شود.

 

به گزارش دریای اندیشه به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان هرمزگان که به مناسبت هفته گرامیداشت ناجا برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت در حوزه انتظامی حساس و نیازمند هوش، درایت و برنامه است.

وی افزود: شهادت کارکنان ناجا که اخیرا نیز یکی از این افراد خدوم در بندرعباس به شهادت رسید، نشان دهنده آموزش، انسانیت، تعهد و اخلاق است که در این مجموعه نهادینه شده است.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه تعامل شهرداری با مجموعه انتظامی استان با رویکرد آرامش و امنیت مردم شهر دنبال می شود، خاطرنشان کرد: شهرداری به تمامی بخش‌های شهر خدمات‌رسانی دارد و اهمیت کار بخش‌های مختلف این مجموعه برای تمام شهروندان قابل لمس است.

نوبانی با تاکید بر تعامل و همراهی دو سویه شهرداری و مجموعه انتظامی استان، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف و خصوصا بخش‌های ترافیکی نیازمند همراهی مجموعه انتظامی هستیم.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به اینکه پلس ضامن امنیت است، اظهار کرد: فاجعه زمانی اتفاق می‌افتد که پلیس جدای از مردم باشد.

سردار غلامرضا جعفری با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری شهرداری و مجموعه انتظامی می‌تواند منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شود، تصریح کرد: این تعامل می‌تواند همچنین موجب کاهش تخلفات رانندگی و مشکلات ترافیکی از طریق فعالسازی دوربین‌های پلاک‌خوان شود.

وی همچنین عنوان کرد: مجموعه انتظامی استان آماده تعامل و تسهیل‌گری در عالی‌ترین حد ممکن با مجموعه شهرداری بندرعباس است.